ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΚΕΤΟ CANYONING

Απόπειρά 1η:ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΦΑΡΑΓΓΙΟΥ ΚΑΛΑΜΙ ΙΙ

Μ.-Στον επόμενο χωματόδρομο δεξιά!
Χ.-Εδώ?
Μ.-Ναι ναι απο το εκκλησάκι
Χ.-Βοήθεια μας
MP3.-"...Σαν βυθισμέεενες άγκυρες επάνω στο κορμί μου...."
Μ.-Τωρα λογικά πρέπει να περάσουμε μέσα από το ποτάμι!
Χ.-Ωραία εχω κατι μήνες να πλύνω τ΄αμάξι!
MP3.-"...Εχω μια τίγρη μέσα μου άγρια λυμασμέεενη..."
Μ.-Στην επόμενη διασταύρωση δεξιά!
Χ.-Ωχ!Που πήγε ο δρόμος?
Μ.-Σορυ λάθος
Χ.-#@#!%^@!$%#%
MP3.-"...Μονοι σε ενα άγνωστο νεκρό πλανήτη!Ερωτευμένοι Σχιζοφρενείιιιιιιις!!!"
Μ.-Φτάσαμε!Εδώ είναι!Ωχ ρε συ αυτό τρέχει νερό!!!
Πάμε και γυρνάμε αυριο με neopren !!
X.-Κερνάω τσικουδάκια!!!
MP3.-"...Ριξε στο κορμί μου σπίρτο να πυρπολήθω..."



Απόπειρα 2η και καλή!!! Τα λόγια είναι περιττά τώρα κάνουμε φαράγγι!!!!





Και αφού κάναμε φαράγγι μας έπεσε λίγο το ζάχαρο οπότε ένα γλυκό συκαλάκι κάτω από τον παλιό νερόμυλο επιβάλεται!!

Comments